Friday, October 8, 2010

..cemburu..

salam..
hye..hye..hye..
harap maaf ye kerna belog aku ni dah berhabuk sehhh..
aku agak busy..
sejak dua menjak aku dah keje ni kan..
hahaha..
poyos je bunyinye..
hahahaha..

okey!!!okey!!!okey!!!
aku teruskan dengan entry aku dengan entry yang aku memang nak cakap sejak dua menjak ni..
tak pe..
aku just nak luahkan kat dalam belog ni aje..
firstly, sempena aku dan kekasih hati aku sudah berpacaran selama tiga bulan..
aku just nak cakap kat kekasih hati yang aku sangat sayang kat dia..
even hubungan ni baru tiga bulan..
ish!!!apa kamu merepek ni..
ni sudah salah entry ni..
apa peduli ni kan belog aku, entry aku, so aku berhak bersuara..
hahahahhaha..

ermmmm..
aku terus jela..
malas lah nak bising bising ni..
eh kalo korang semua nak tau lah..
aku sekarang ni tengah belajar untuk tidak terlalu cemburu..
korang tanye lah dekat bekas bekas kekasih aku (opsss nampak sangat banyak ex-bf ye..hahaha)..
dorang sendiri cakap yang aku ni kuat cemburu..
oh ne tak cemburu, sayang kot..
yela orang cakap cemburu tu tandanya sayang..
tapi since aku berpacaran sama pacar ku yang sekarang ni..
aku try untuk tak terlalu cemburu macam dulu dulu..
now apa apa yang kami buat alhamdulillah tak da langsung yang membuat kan kami terasa nak cemburu terlebih dan masih boleh diterima pakai la..
antara kami tak da percubaan untuk membuat sesuatu yang boleh merosakkan hubungan kami..
hope apa apa yang kami buat kami dapat memberitahu diantara satu sama lain..
insyaAllah..
aku just boleh cakap yang aku memang sayang dekat dia..

so kepada semua kalo nak cemburu tu mestilah bertempat..
kalo ada apa apa yang tak puas hati terus terang je dekat pasangan anda..
settle baik baik..
gerenti akan okey nye..
peace no war!!!



No comments: