Thursday, December 16, 2010

..akhirnya..

salam..hye..
okey lah aku just straights to the point jelah coz mood aku untuk berbelog tersangat lah low..
harini enambelasharibulanduabelasduaribusepuluh kan..bersamaan dengan sepuluh muharam..
ah!!!sempena dengan itu aku pun berpuasa sunat sempena sepuluh muharam plus puasa sunat hari kamis plus puasa ganti..ehemehemehm..agak tamak okey..hahaha..
tapi alhamdulillah aku dapat buat dgn sempurnanya..aku tak rasa lapar pun even kat tempat keje tadi agak banyak kerja..
erm time buka puasa, mak delivery makanan dekat aku..sungguh suka okey..giler apa tak suka mak masakkan untuk kite time buka puasa..hahaha..even tima nak berbuka puasa tu ter"ramai" lak customer yang datang tapi tak apa..hahaha..
erm okey lah..kepada diri aku hope anda kuat untuk mengharungi hidup yang mendatang..aku juda berharsat untuk bermula membuat puasa ganti..biar cepat sikit habis..wink***hahaha..
kepada semua yang berhasrat nak mula puasa ganti jomlah join aku sekaki..~~

2 comments:

nadia yusof said...

ak br teingat psal gnti pose la ! hahaha . soon kne la ganti . huhu

nurul hidayah shak yan said...

yup harus n wajib diganti..nanti leh ganti sme2..deal date je okey..hahaha..