Sunday, September 12, 2010

..apa perasaan aku sekarang ini???..

salam..
kalau korang nak tau apa perasaan aku sekarang ni???
aku akan bagitau tentang perasaan aku ni..
okey antaranya:

~gembira
~sedih
~rindu
~geram
~tersentap
~marah
~tertanya tanya
~menunggu
~confius

sebenarnya aku agak penat untuk menjaga hati orang lain kalau orang lain itu tak menjaga hati aku..
aku hanya insan yang lemah..
aku dah mencuba yang terbaik..
aku dah cuba untuk selalu berfikiran positif..
aku dah cuba untuk toleransi..
disebabkan oleh perasaan diatas aku jadi seperti orang yang tak mempunyai jiwa hati perasaan dll..
so sekarang ini aku hanya boleh menggembirakan diri aku sendiri tanpa aku perlu orang lain lagi..

p/s: maaf entry kali ini tidak ada kaitan dengan sesiapa pun..ni perasaan aku so aku nya suka lah..
mood aku  kalo touching aku leh menangis..
=(
:(



No comments: