Monday, September 6, 2010

..persiapanraya2010..

salam..
hari ni genap 26 hari kita semua umat Islam berpuasa..
bagi yang dapat berpuasa penuh buat masa sekarang ni, alhamdulillah dan syabas..
bagi yang terkantoi tu, harap maklum ye anda tidak layak untuk beraya..
hahahahha..(padan muka coz aku pun tak boleh raya gak)
opssss!!!
erm kalo dah namanya pun gadis kan, memang patut la akan ada yang terkantoi..
betol tak???
hahahahaha..

erm bagaimana persiapan raya 2010 untuk aku???
ah sememangnya hanya yang simple simple sahaja..
tapi dah 100% beres semuanya hanya untuk tunggu 1 syawal je..
hehehehehe..
antara persiapan raya aku..
::sudah semestinya baju kurung yang baru..lalalalalala~~~
::kasut tumit tinggi..(raya kali ni aku dah bertekad giler aku nak pkai high heels ni even aku ada wedges)
::handbag baru..(aku ni susah skit nak beli handbag even aku gurl but im not to be ladies okey!!!hehehehehe)
::aku dapat buat mata raya aku..jengjengjeng..sukasuki sangat..hahahahaha(thanx kat kekasih hati coz siap concern bout mata raya aku..hehehehe..)
erm tu je la antara antaranya ye..tak boleh la lebih lebih..btw thanx kat mak ayah coz dah menjadi sponsor untuk nurul, yela anakmu ni tak bekerja dan tak da gaji..thanx a lots~~~sayang kamoo mak ayah..

okey sebelum nak close entry ni..kepada sesiapa yang sepatutnya membayar zakat..pergilah melunaskan kewajipan anda..ini kerana zakat itu adalah WAJIB!!!aku..aku sememangnya masih ayah yang bayarkan lagi kerana aku masih dibawah tanggungannya..tapi kekasih hati ada cakap,"sekarang ni memanglah ayah yang bayarkan zakat sayang tapi akan datang b plak yang bayarkan untuk sayang..insyaAllah b..so sweet sangat b cakap cam tu"..

SELAMAT BERPUASA UNTUK BEBERAPA HARI LAGI
&
SELAMAT MEMBUAT PERSIAPAN RAYA YANG SEDERHANA
~amin~

gambar hiasan semasa bershopping di dataran pahlawan melaka

No comments: