Wednesday, February 2, 2011

..cuti sempena raya cina..

salam..
okeylah aku nak sangat mintak maaf kat kalian semua yang selalu mengikut jejak belog aku ni..sememangnya aku tersangatlah malas utuk meng"update" belog aku yang aku dah tggl nak hampir sebulan kot..ni kerna aku tersangatlah down dengan beberapa perkara yang terjadi kat diri aku bulan Januari lepas..sangat sadis kalo nak story okey..erm pasal benda tu aku pun dah makin hari makin aku boleh lupakan..buat semak kepala aku okey..now yang aku boleh cakap..terima kasih sangat sebab berjaya buat aku BENCI sama ko!!!hahaha..

ehem2 sempena nak raya cina ni..aku tersangatlah sukasuki..nak tau tak kenapa..mulai hari ni duaharibulandua..bermulalah episod aku berjimba dirumah selama limahari..lima hari bagi aku dah kira lama okey untuk aku cuti dan merehatkan badan serta kepala otak aku ni..hahaha..almaklumlah,bos dekat tempat keje aku tu mestilah nak beraya sakan kan..takpe aku bagi chance kat dorg..hahaha..tapi yang sadis tu aku tak dapat duit raya drpd dorang..dorang just bagi sekotak besar limau je..hahahaha..erm kire okey lah tu..bersyukur okey..

seyes,cuti selama limahari empatmalam aku pun tak tahu nak buat apa..okey sila bagi cadangan kat aku okey destinasi yang best untuk dituju..hahahahaha..okeylah aku ada banyak benda nak story lagi sebenarnya tapi ni jelah buat masa sekarang ni..okeylah chow chin chow..hahaha..

No comments: