Monday, February 28, 2011

..mood di bulan cinta..

salam..hye..sempena duapuluhlapanharibulanduaduaribusebelas iaitu pengakhiran bulan february ni,aku saja je menggedikkan jari jemari yang lembut ni untuk berbelog..sumpah aku malas okey!!!
semua orang tau kot yang bulan february ni boleh dikira bulan cinta..hahaha..cam kelakar la pulak aku dengar..aku aku rasa cam biasa je bulan february ni..cam bulanbulan sebelum ni..yela mayb disebabkan bulan february ni ada VALENTINE DAY kan..so kire bulan cinta la tu..tapi haram okey disambut oleh umat Islam..aku secara jujurnya tak sambut cz aku pun tak ada kekasih hati kot..ala kalo aku ada kekasih hati pun aku tak sambut kot..hehehehe..
tapi secara jujurlah,mood aku untuk bulan february ni ada yang buat aku "happy" dan ada yang buat aku "unhappy"..biasalah,aku kan pompuan so mood pun mestilah berubahubah..hehehe..semua berlaku secara aku pun tak sedar okey..apaapa pun..i'm happy with my life now..pass is pass..life must go on..chill!!!~~

No comments: