Wednesday, November 3, 2010

..baru..

salam sempena bulan baru ni macam bersemangat pulak nk update bwlog yang dah agak basi sebab aku asik duk tinggalkan belog ni..hahaha..agak busy lorh bulan lepas..hahaha..poyos jek..padahal tak buat apa apa pun..hahahaha..so antaranya yang agak batu dekat belog aku ni..
jengjengjeng..

new header..sebenarnya aku tak reti pun nak update cantik cantik belog ni..dalam proses belajar lagi okey!!!


so cantik tak header aku ni???
hahaha..
cehh..

new song in my playlist..
hanyut okey!!!
sangat suka dan best sangat lagu ni..
maafkanlah ku tak bisa hidup tanpamu~~
so silalah sambung lirik tu sendiri okey!!!
hahaha..
then new title foe my blog a.k.a my baby..
sorie ye baby coz mummy change the title..
"saya"
saya tu aku lah..
hahaha..

tapi baru baru gak yang lama tetap ada gak..
pada yang lama saya sayang kamu lagi..
mayb susah kot nak cari pengganti..
kuang kuang kuang..






No comments: