Friday, November 26, 2010

..hati yang merintih..

salam..hye..agak lama okey aku dah meng'update' belog aku yang agak dah basi ni..entah tetiba lak otak ni beku..tak boleh nak kuarkan idea untuk berkarya..hahahha..agak poyo statement itu okey!!!..
erm baik aku nak teruskan entry kali ni..bile je dapat idea nak berkarya terus dapat tajuk yang sedih lak..ape lah aku ni kan..tapi lantak lah ni kan belog aku..aku bebas untuk tulis ape saja..okey stop it!!!
ni ah tak tahu lah napa hati aku tetiba nak merintih..cam sedih semacam je..tapi tak dalah smpi nk melalak..hembus hingus yang banyak sampikan stok tisu watson aku abis..hahahha..(agak pengotor itu orang)
entahlah biar lah hati ni merintih dan hanya aku je tau napa hati aku sedih semacam..
sekian~

2 comments:

nadia yusof said...

pe ko merepek ni? haha !

nurul hidayah shak yan said...

wall aku biase lah memg suke merepek..hahhaha..