Monday, November 1, 2010

..kisah sebatang pen..

salam..
semalam sememangnya hari yang aku agak sedih dan kerinduan dengan pen kesayangan aku..
pen tu tak da lah special sangat sampai aku tak boleh kehilangannya..
tapi terasa sehhh bila pen tu hilang dan tak da dekat depan mata aku..
pen tu biasa biasa saja..
tapi pen ni dah berkhidmat untuk aku sepanjang aku mula bekerja..
senang je nk tulis dekat zipper beg guna pen tu..
bos aku pun kadang kadang guna gak pen tu..
pen tu umpama aku sayang dekat kekasih hati aku lah..
thats why aku jaga pen tu baik baik tau..
hari ni bersamaan satunovemberduaribusepuluh..
aku dah jumpe balik dengan pen aku..
rupa rupanya dekat meja bos aku..
hapie sangat coz dapat jumpe balik dengan pen tu..
hahahahaha..


okey pen kesayangan..
aku akan pastikan tak ada orang len yang boleh amik ko lagi tau..
aku akan jaga ko baik baik..
i will..



11 comments:

ace said...

jage pen molek2..

nurul hidayah shak yan said...

yup insyaAllah..pen kesayangan tu..hehehe..

ace said...

ad jgk 1, tp pensel, gne sjak f5.. smp skg..

nurul hidayah shak yan said...

yeke..msti pensel tu special kn..dats y kamoo still gune smpi skg..hahahha..

ace said...

huhu.. xspesel mne pon.. pilot supergrip kaler biru gelap.. getah die da koyak abes.. pnutup blkg pon da ilang buruk plk tu.. tp.. ntah la.. npe ye pki ag.. x xtrigin pon bli pensel bru..

nurul hidayah shak yan said...

lorh yeke..beli la bru..ape la..or gf bg tu yg syg nk buang kn..hehehe..

ace said...

eh.. xd la.. pensel jmp je tu.. zaman skola dlu.. aish.. mne ad gf2 ni.. nk gne pensel tu smp die xbule picit ag

nurul hidayah shak yan said...

oh really..btw kamoo spe ek??kamo xda fb ke??or belog???

ace said...

emmm.. ace ni just a trespasser je.. xd blog.. actly xreti pon nk ber'blog' ni.. fesbuk? emm, do we need fesbuk to knw each other? well, i'm alrdy ur frend kt fesbuk

nurul hidayah shak yan said...

oh really..so ape nme kamoo dkt my fb???

ace said...

emm, kye men teka n menang nk x